Bugüne kadar hep görmek istediğim Batı Karadeniz şehirlerini kaliteli ve güvenli Arya Tur'la en güzel şekilde gezip gördük. İyi ki varsınız Arya Tur ekibi. En güzel günlerde, gezilerde sizlerle birlikte olmak üzere. (Batı Karadeniz 18-22 Haziran 2023)
Herseyi ile çok güzel bir tur geçirdik. Başta Arya Tur ve Gürsel Bey olmak üzere herkese çok teşekkürler. Bir başka turda görüşmek üzere. (batı Karadeniz 18-22 Haziran 2023)
Organize turlara katılma konusunda tereddütlü bir insan olmama rağmen, gerek sevgili rehberimiz Gürsel Bey, gerekse sizlerin sayesinde çok keyif aldığım bir gezi süreci yaşadım. 5 gün boyunca Karadeniz’in binbir rengine, sizin gibi kültürlü, birbirine karşı saygılı ve sevecen davranan güzel insanlarla birlikte tanıklık etmek, benim için büyük şanstı. Bu nedenle önce bana geziye birlikte katılma önerisinde bulunan canım anneme, sonra da sizlere ve Arya Gezi ailesine çok teşekkür ederim. Tekrar buluşmak dileğiyle, sevgiler. (18-22 Haziran 2023 Batı Karadeniz)
Arya Gezi ile ilk defa Mayıs 2016 Balkanlar turunda tanıştım. Sevgili Îlkan hanımın güler yüzü ,saygısı,sevgisi beni bağladı.2 ay sonra Agustos 2016 Batı Karadeniz turuna katıldım. Sevgili Gürsel Tarba bizlere tüm güzellikleri sundu. Konak,han otelleri,deniz kenarı otelleri,yemekler muhteşemdi. 30-Nisan-Mayıs Orta Avrupa gezisine katıldım. Yazmakla sayfalara sığdıramayacağım güzellikler ile karşılaştım. Seçilen oteller,restoranlar,Viyana'da Strauss#Mozart#Opera, gala yemeğimiz otantik restoranda çıgan müziği macar dansları ile rüyada gibiydim.Tüm bu güzellikleri bizlere sunan sevgili rehberimiz Akın Çimen beye hesapsız tşkler sağolun varolun. Bilginizi güler yüzünüzü esirgemediniz. Ben Arya ailesi ile gezmelere devam etmek istiyorum. İlkan Tarba Sertkaya#Gürsel Tarba#Akın Çimen 2018 Mayısta Büyük Ispanyada görüşmek dileğiyle Sevgilerrrrŕrr.... ..
Batı Karadeniz turundan henüz yeni döndük , sanki rüyaydı.Biz böyle bir tur, böyle bir gezi görmedik diyecektik ; aklımıza aynı turla yaptığımız Balkan gezisi geldi. Biz böyle bir turla, böyle bir gezi, bir daha yapar mıyız dedik; Yapıyoruz!!! Nasipse İspanya Endülüs' e......... Sizlere teşekkür sözü yetmiyor....